درباره ما

شرکت آریا انرژی آسیا انــواع شمــش آلیـاژهای آلومـینیومی 7 کیلویی را طبق استاندارد ملی ایران و جهانی تولید می کند. این شرکت با استقرار تجهیزات آلیاژ سازی و آزمایشگاهی مجهز و با بهــره گیــری از تکنــولوژی مــدرن و نیروهای متخصص جهت برطرف کردن نیاز داخلی به آلومینیوم و صـادرات مازاد تولید به خارج از کشور گام موثری در پیشرفت صنایع داخلی برداشته است.

شرکت آریا انرژی آسیا با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای آلیاژهای آلومینیوم و لزوم دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصولات، از بدو تاسیس کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و با تکیه بر تجهیزات مدرن و نیروی انسانی متخصص و مجرب موفق به تولید آلیاژهای آلومینیوم شده است. در حال حاضر محصولات این شرکت شامل انواع شمش های آلیاژی آلومینیوم، شمش سرب، شمش مس و سایر شمش فلزات رنگی و آهنی، قراضه فلزات رنگی و مواد معدنی می شود.

سخن مدیر عامل

امروز تولید آلیاژهای آلومینیومی، مس و سرب به عنوان یک محصول استراتژیک و ارزآوری بالا با هدف بی نیازی کشور از واردات با نگاه به صادرات مازاد یکی از ضروریات کشور است و مجموعه آریا انرژی آسیا به عنوان یکی از حلقه های تولید، در تلاش است با تحقق این هدف، گامی بزرگ در رشد و شکوفایی کشور بردارد.